Gátlás nélkül lemásolta a Tesla Model S-t egy kínai autógyár
Az egyre sikeresebb elektromos sportszedán sem úszhatta meg, hogy az eredetiségről egy kissé más elveket valló kínai ipar úgy, ahogy van, magáévá tegye.
Az egyre sikeresebb elektromos sportszedán sem úszhatta meg, hogy az eredetiségről egy kissé más elveket valló kínai ipar úgy, ahogy van, magáévá tegye.
Ismerik a Qoros nevű autómárkát? Ha nem, már nem is nagyon kell memorizálni, úgy tűnik nem jött be nekik Európa. Pedig nagy terveik voltak.
Régóta tudjuk, hogy Kína a pofátlan másolás melegágya autóipari tekintetben is: ennek újabb példáját szúrta ki az Autoblog, az egyik kínai gyártó most épp egy ultragagyi elektromos járgányon másolja a Range Rovert.
Tizenháromezer kínai autó Venezuelába történő exportjáról kötött megállapodást a kelet-kínai központú Chery Automobile Co. autógyár - jelentette be a vállalat kedden.
Amilyen autót csak lehetett, már hamisítottak maguknak a kínai autógyártók és természetesen a luxuslimuzin sem maradhatott ki sorból. Egy ilyen fura öszvér ráadásul nemrégiben borsos áron kelt el.
A nagyobbak közé tartozó kínai autómárka a BYD (Build Your Dream) bemutatta a vélhetően Európában is forgalomba kerülő konnektoros sport limuzinját a Qint. Igaz, Európában más néven tervezik majd árusítani.
Egy kínai kisautót hívnának több forrásból származó információ szerint így.
A nagyobbak közé tartozó kínai autómárka a BYD (Build Your Dream) koncepció autója a BYD Qin a szokásos egymérföldes távon prökölt oda a kapitalista mezőnynek.
Kínában 9,9 százalékkal nőtt a júliusban eladott új járművek száma a tavalyi azonos időszakhoz képest a júniusi 11 százalékos és a májusi 9,6 százalékos bővülés után.
Önállóan kormányzó, így a sofőrnek a szundítást is engedélyező autón dolgozik a kínai hadsereg.
Az Európának szánt kínai limuzint már idén értékesíteni kezdi a Qoros márka. A kombi és a hobbiterepjáró csak később kerül sorra, de már látható milyenek lehetnek.
A kínai kormány a jövőben hazai gyártású autókat akar látni az állami gépkocsiflottában - derült ki az ipari és információs technológiai minisztérium által közzétett listából.
Betört az első kínai gépkocsi az amerikai autópiacra, ám a várakozásokkal ellentétben nem az olcsó tömegjárgányok kategóriájában, hanem a drága, teljes egészében elektromos meghajtású autók mezőnyében - írta a USA Today csütörtöki számában.
Újabb külföldi autógyártó, egy kínai vállalat szeretne letelepedni Szlovákiában. A szakértők megosztottak abban a kérdésben, hogy az autógyártók terjeszkedése milyen hatással van a szlovák gazdaságra.
Március 28-án a Zhejiang Geely Holding és a Ford aláírta a Volvo Car tulajdonjogát érintő részvényvásárlási szerződést. A Volvo svéd márka marad, és folytatja az üzleti és terméktervek sikeres fejlesztését. A felvásárlás biztosítja a Volvo nyereséges növekedését, és remek lehetőség a Volvo terjeszkedésére a fontos kínai piacon és a világ más részein.
A kínai Zhejiang Geely Holding Group az 1,8 milliárd dolláros vásárlási ár felett további dollár százmilliókat fordít a Volvo Cars nyereségessé tételére - közölte Li Shufu, a Geely elnöke.
2009-ben a kínai autópiac 46 százalékkal bővül és elérte a 13,6 milliós darabszámot. 8,6 millió kínai tavaly vásárolta meg élete első autóját. Idén a szakértők tízszázalékos növekedést jeleznek előre, ami azt jelenti, hogy a piac 2010-ben elérheti a 15 millió darabot.
A kínai Chery bemutatta első elektromos meghajtású járművét.
A Jiangling Landwind kínai terepjáró töréstesztjének gyalázatos eredménye megrengette a világsajtót. A ma még gyatra minőségű autók azonban pár éven belül komoly versenytársai lesznek az európai, az amerikai és az ázsiai autógyártóknak. A legmerészebb elképzelések szerint 2020-ra Kína a világ vezető autógyártójává válik. Hamarosan az autónkon is ez áll majd: Made in China.